pedestre (20-04-13)
Hi italian Apolo users,
first of all, I want to apologize for writting in English, but my italian is not good enough (well I must admit, it is not at all) so I can expess better in Shakesppeare lenguage and I think this way is better than a google translation (you have it too).
I'd like to say hello to all italian Apolo users and thank you for using my kernel. I hope you enjoy it and I hope it can be good for your Galaxy S2.
I want to thank gordon for creating this thread and of course for his Apolo Configurator translations (if there is something wrong, just blame him )
Enjoy ¡¡
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Italian Google Translation:
Spoiler:
Sono tornato tra voi e questo kernel...per adesso ho tutto stock poi in seguito proviamo a cambiare qualcosa. Comunque ho visto in prima pagina i vari governor ma quale consigliate di piu?
Inviato dal mio GT-i9100 BluMakiano con Tapatalk 2
Ultima modifica di michael91; 21-04-13 alle 03:58
pedestre (20-04-13)
Non risponderò in PM a richieste di aiuto sul modding. C'è il forum per questo, se usato correttamente.
Se ti sono stato d'aiuto usa il tasto Thanks in basso a sinistra.
Prima di postare leggi sempre la prima pagina del thread.
Dropbox 500mb per me e 500mb per chi si iscrive utilizzando questo link...grazie
http://db.tt/rs5rWrM0
Non risponderò in PM a richieste di aiuto sul modding. C'è il forum per questo, se usato correttamente.
Dropbox 500mb per me e 500mb per chi si iscrive utilizzando questo link...grazie
http://db.tt/rs5rWrM0